יום שלישי, 1 בינואר 2019

מגורשת


מגיבים בבלוג ציינו שאינם יודעים עדיין למי להצביע בבחירות הקרובות. אמרתי שעד הבחירות יש מספיק זמן להחליט, לאחר שנראה את המפצים והמיזוגים. 

והיום גבאי שצפה במפץ של הבית היהודי, החליט לחקות את בנט-שקד, שהתגרשו מסיעתם. וללא הודעה מוקדמת, גירש את ציפי לבני בשידור ישיר.
מה, לבני שמאלנית מדי בשבילך? אולי אתה מתכונן לחבור חזרה עם כחלון?
מכין מיטה לחזרת אהוד ברק?

אבל גבאי, יצאת נבל. הגירשת וגם ירשת?

מדוע גירש הנבל היום ולא אתמול?
כי אתמול לבני הייתה לוקחת את חלקה במימון המפלגות.
אתמול שמונת המורדים של העבודה (שחיפשו בית חדש) היו יכולים להצטרף ללבני, וגבאי היה נשאר רק עם שליש מתקציב מימון המפלגות לבחירות.
היום - לבני גורשה בחוסר כול.

אבל מבחינתי ולדעתי גם מבחינת רבים אחרים - היום גבאי תקע את המסמר האחרון בארון הקבורה של מפלגת העבודה. מפלגת העבודה שהייתה פעם הבית שלי
  
 ברשומה קודמת רמזתי שאולי אפרסם סיפור. אז הסיפור הוא שלפני כחודשיים שלחתי בשמי המלא מכתב משותף עם בקשה שיובא לקריאה אישית לציפי לבני ולאבי גבאי. בקיצור, שאלתי האם אני יכול לעזור למען השינוי ההכרחי בעיניי במפה הפוליטית. במכתב גם הדגמתי אז  במה אני יכול לעזור. בהתנדבות כמובן.

מלשכת ליבני  נשלח במהרה מכתב תשובה עם חיבוק. (אולי אפרסם את תוכן המכתבים בעתיד).

מלשכת אבי גבאי - לא הגיעה תשובה עד עצם היום הזה. לא רוצה, לא צריך. הוא כנראה לא צריך עזרה. ומה שקרה היום מוכיח שהוא גם לא זקוק לקול שלי, של משפחתי המורחבת ושל ידידיי בקלפי.
הוא אינו צריך כי הרי לדבריו הוא יוכיח שיבחר כראש ממשלה. ככה נראה מגלומן.

בסל הקניות שלי:

המחנה הציוני (גבאי- לבני)
מפלגת העבודה (גבאי) *
התנועה (לבני) 

להזכיר שללבני יש נסיון מניסטריאלי ענף. במחנה הציוני ויתרה על אגו ונהגה כמבוגר האחראי. להזכיר שב- 2008 המפלגה (קדימה) בראשותה זכתה בבחירות  ב-28 מנדטים והייתה למפלגה הגדולה בכנסת. היא לא הקימה אז ממשלה, כי לא הייתה מוכנה להכנע לדרישות החרדים, כפי שלעומתה ביבי העניק להם בחפץ לב. 

מרננים עליה שהיא עזבה מפלגות - מהליכוד, לקדימה ולמחנה הציוני. אך האמת היא שבעיניי זה דווקא לזכותה - האידיאולוגיה חשובה מהכיסאולוגיה. אני דווקא מזהה בה תכונות של מנהיגה. 
אז היא בהחלט מוערכת מאוד בעיניי, השאלה הגדולה כרגע  היא לאן מועדות פניה. לדעתי ההמשך יבוא.

גבאי תככן עם אגו בשמים, אך הוא אינו מנהיג. אין לו נסיון, אין לא כריזמה ולא תהיה לו מנהיגות. עסקן, זה מה שהוא בעיניי.

היום הוא היום שבו התגרשתי סופית ממפלגת העבודה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נא להגיב כאן (הדיון יסגר 14 יום לאחר הפרסום)