יום ראשון, 3 באוקטובר 2021

והנה שוב מתחיל הישראבלוף

 ארבע וחצי לפנות בוקר יום ראשון. זוגתי מעירה אותי. שנינו הצלחנו להוריד את התו הירוק החדש לטלפון, דרך אתר משרד הבריאות. בתוקף עד 7.2.22 . אפליקצית הרמזור כבר אז לא עבדה ("לא ניתן לאמת נתונים"), בשש בבוקר קרס גם אתר משרד הבריאות. וזה בישראל. אומת הסטרטאפ ניישן. נו, אז עד שיסדרו, תוכלו לקבל עוד כמה ימים של חסד עם תו-ירוק פג תוקף.

והנה שוב מתחיל הישראבלוף. חברי הכנסת כבר החריגו עצמם מהתו הירוק - נבחרי העם שצריכים לתת דוגמה לבוחריהם. למה, מה? בבידודים הם לא הצביעו מהבית או מכלוב המבודדים שהתקינו בכנסת? רוצה חבר כנסת לא מחוסן להכנס בשערי הכנסת, שיואיל להתחסן או לבצע בדיקה כפי שנדרש מכולם.

מכולם? הצחקתם את ישראבלוף. לתשעים אלף מורים ועובדי הוראה לא היה מספיק זמן להתחסן בחיסון השלישי. שלושים אלף גם לא התחסנו בראשון ובשני. הם זקוקים לעוד חודש (לדרישת הבריונית יפה בן דוד) ולעוד חודשיים (לדרישת רם ארז הנכלולי). זוכרים? בראשית, כשהחיסונים הוגבלו לבני שישים ומעלה, אותה יפה בן דוד דרשה להחריג ולחסן מיד את כל המורים מכל הגילאים - אחרת איום השביתה יכנס לתוקף. היא לא תיתן לסכן את בריאותם של המורים. וכשהיא רצתה, המורים התחסנו בשלושה ימים. עכשיו, היא דורשת חודש (לא פחות) עד שתופסק משכורתם של הסרבנים. זה מזכיר לי את הבדיחה ששאלו קמצן אם 5 שקלים זה מעט או הרבה, הוא השיב - זה תלוי אם לתת או לקבל.

ואותה בריונית גם הורתה למורים, לא לבדוק! שאין זה מתפקידם לבדוק תוצאות בדיקות שליליות של תלמידים כתנאי לכניסה לכיתה ושלא ניתן לשלוח תלמידים מאומתים הבייתה. נו באמת, המורים יודעים היטב למדוד את אורך המכנסיים ולשלוח ילדים הבייתה, או את מי שמופיעים ללא תלבושת אחידה, או את מי שלא שילמו או לא הביאו אישור מההורים לטיול השנתי...

דוגמת מופת חינוכית לתלמידים!

ומה עשו הורים שלא ביצעו בדיקה חינמית מהירה לילדיהם, או שתוצאות הבדיקה היו חיוביות לקורונה? פשוט מאוד - לא שלחו את ילדיהם לבית הספר ביום חמישי, כי למחרת ביום שישי, כבר לא היה צריך להציג למורים את תוצאות הבדיקה. הרי תכמנים בני תכמנים הם בני ישראל. 

קבינט הקורונה מתכנס היום ואמור בין השאר לדון בהחרגת המורים מהתו הירוק. אוי געבלט, הרי חינוך הילדים הרכים יפגע קשות אם יאכפו על המורים הסרבנים את התו הירוק. כי אם לא, הבריונית והנכלולי יעתרו לבג"צ - למה חברי הכנסת מוחרגים מהתו הירוק והם לא?

רגע, רגע, רגע. תנאי השופטים תמיד מוצמדים להטבות שמחוקקים לעצמם חברי הכנסת. אז מדוע שגם שופטים לא מחוסנים יחריגו עצמם מהתו הירוק? וכשהמשפטים מתנהלים באולמות סגורים קטנים, אז עם ישראל גם ימציא לנו פטנטים - המנעות של נאשמים ו/או סנגוריהם מלהתחסן - אחלה פטנט לדחיית משפטים עד לביאת משיח-הקורונה.

וכך ימשיך הישראבלוף להתגלגל 🥎


*עריכה*
הנה כבר מכינים אותנו שבקבינט הקורונה היום, יאשרו כנראה עוד הרבה הקלות למגבלות התו הירוק. אז מדוע הממשלה מצפה שבגלל התו הירוק יעלה שיעור המחוסנים? כרגיל במחוזותינו, אין תאום בין מעשי יד ימין למעשי יד שמאל. ישראבלוף כבר אמרנו? או פשוט מדינת חלם. להזכיר, חכמי חלם היו יהודים בני יהודים, ביישוב שכך שמו הוא בפולין הגלותית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נא להגיב כאן (הדיון יסגר 14 יום לאחר הפרסום)